Tilmeld dig til introaften til teamcoach uddannelsen

Uddannelsen starter lige om lidt

Oplever du nogen gange at dine kompetencer og færdigheder er utilstrækkelige, når du har en-til-en samtaler med dine medarbejdere, eller skal facilitere processen i et af dine teams?

Måske kommer du til at give flere svar end at lytte? Måske føler du dig handlingslammet, når en medarbejder er på kanten til en sygemelding? Måske bliver du overrumplet af den kritiske tone i teamet?

Kunne du tænke dig at blive bedre til at håndtere vanskeligheder som disse
– enten som leder eller teamcoach?

Kunne du tænke dig at få en uddannelse hvor det først og fremmest handler om at TRÆNE forskellige tilgange til samtaler, som du direkte kan bruge i din egen hverdag – sammen med andre erfarne ledere? Så vil jeg stærkt opfordre dig til at springe på min Teamcoach uddannelse, der starter lige om lidt med en introaften den 6. oktober kl. 19 -21:30.

Sted: Hadsten. Nærmere adresse følger når deltagerantal kendes.
Tilmeldingsfrist 30/9 2016

Denne aften giver dig en appetizer på hvad uddannelsen indeholder og indebærer. Vi introducerer de tre intelligenser (emotionel, social og system intelligens), som uddannelsen er bygget op omkring og træner et par modeller fra uddannelsen.

Tilmelding til gratis intromøde

Tilmelding på lena@uldallconsult.dk eller ringe på mobil 21759080.

Har du lyst er det en god ide at slå til nu, da du sparer 40% på uddannelsen og der kun er få pladser tilbage.

Uddannelsen er opbygget efter International Coach Federations kernekompetencer og etik, hvilket giver uddannelsen et kvalitetsstempel og giver dig mulighed for at fortsætte processen med at blive certificeret coach hos ICF.

Du kan læse mere om teamcoach uddannelsen her.

God ledelseslyst,
Lena Uldall

Jeg blogger også løbende om tankerne bag uddannelsen, hvis du er nysgerrig efter at vide mere om de teoretiske grundantagelser.

avatar

Om Lena Uldall

Lena Uldall, cand.mag. i antropologi og organisationspsykologi og ledelsescoach. Jeg er optaget af at skabe sammenhæng mellem virksomheders hovedopgave og arbejdsglæden hos ledere og medarbejdere. Blandt andet ved at facilitere processer, der har fokus på god ledelse af relationer og udvikling af organisationskulturer.
Lukket for kommentarer